28 Nisan 2014 Pazartesi

MERSİN GEZİSİ VE OĞLUMUN DOĞUM GÜNÜ

Geçen hafta sonu hem iş hem gezme amaçlı Mersin'e gittik. Sabah bir yağmur rüzgar kendimizi zorunlu bir istekle yola revan ettik. Eğer ki sözümüz olmasa vazgeçeceğiz o derece bir durumdayız :)

Fakat o gün bizim için ikinci ayrı bir güzellik içeriyordu. Oğlumuzun bize merhaba dediği 2. yılı doldurmuştuk. MAŞALLAH SUPHANALLAH oğlumuza dolu dolu 2 yaşında oldu. Sabah Emin uyurken babası birsürü balon şişirdi, nefesi yetse 100 tane şişirecekti sanırım. Emin uyandığında nasılda şaşırmıştı , şaşkınlık eşliğinde gülmeye ve oynamaya başladı. Ben hazırlanırken baba oğul işe adrenalin ekleyip balonları patlatmaya başlamışlardı. Pasta ve Parti serüvenine pek girmedik.

( Açıklama : Halım açıkrenk olunca kirlenmesin diye mecburen bu örtüleri seriyorum yoksa silmekten perperişan olurum :(  )

Öğleden sonra Mersin'e ulaştık. Emin Trende nasıl heyecanlı çocuk aklı ererek ilk kez görüyor :-))) heyecanlandı yavrucuğum. Trenin sarsması sebebiyle uyuya kaldı. 4-5 senedir bende gitmiyordum özlemişim doğrusu. Bir dönem her hafta sonu oradaydım. Tantunimi yemeden dönmezdim, o sıralar kiloda almazdım ehü ehü şimdilerde tontiş tontiş hayata devam ediyorum. Velhasılı davet edildiğimiz eve gittik, el elden yemek hazırlığı , sohbet derken akşam oldu. Beyler web sayfası hazırlamak için ayrı odaya geçti biz anneler çoluk çocuk ayrı yerde sohbet kahkaha çay eşliğinde geceyi sabah ettik :)

Pazar günü hava oldukça güzel ve tertemizdi. Sahilde biraz dolaşıp yemeğimizi yiyelim Adana'ya dönelim planıyla hazırlığa koyulduk.

Aşağıda Mersin Atatürk Parkından biraz resimler var. Park oldukça eğlenceliydi, gemilerde müzik eşliğinde oynayanlar , çimlerde piknik yapanlar , kafelerde oturanlar .... vs.

Tantunimizi yedikten sonra gara doğru yürümeye başladık. Yürürken çekilen resimler aşağıda.Tantuniyi ve lokantayı resimlemeyi unuttum fakat merak edenler ne olduğuna google'den bakabilirler.

Önemli not : Tantuni Mersin'de yenir. Asıl ustalar yerinde olur.

Bu kitapçı bana İstanbul'daki eski kitapçıları hatırlattığı için resimlendi. Özledim İstanbul'u :(