7 Nisan 2014 Pazartesi

OYUN KUTUSU 2 : MEYVALAR VE 3 BOYUTLU KİTABIMIZ

TAKİTAK SELAM VERİYOR


 Bu kitabı 1 sene önce A101 den alıp saklamıştım. Normalde bu tarz kitaplar pahalı , bu kitabı 2,95 TL. gibi uygun bir fiyata almıştım.


Kitabımızın içindeki bazı hayvanlarımız artık yırtılmış durumda , parçalarını hemen kaldırıyorum sonradan yapıştıracağım :).  Emin'e okuduğumda heyecanlanıyor hemen hayvanlara el atıp yırtıyordu bende bir süreliğine kitap kutusuna kaldırdım. Şimdilerde başka bir masal kitabımızı okuyoruz daha sonra onuda yayınlayacağım.  




Bunları da 1 TL yazılı kitap sepetinden almıştım. Sanırım armut artık yok :)  . Küçük çocukların anlayabileceği dilden yazılmışlar, kısa kısa cümleler ve resimlerle. 


Çocuklarımıza kitabı alıştırmaya çalışalım. Pahalı olan yırtılmaz kitaplardan olması şart değil ucuz alın okuyun bırakın heyecanla dokunurken yırtsın zamanla yırtmamayı da öğretirsiniz. Ne aşılanıyorsa çocuklukta oluyor.

Sevgiler :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )