4 Nisan 2014 Cuma

OYUN KUTUSU - 1 : EVADAN ŞEKİLLER


Bu evaları  başka bir amaç için almıştım. EVA DÜNYASI  blogcu arkadaşımdan yapacağım çalışmalar için bilgiler bile almıştım tabi ki daha sonra vakitte bulursam yapacağım inşallah.  EVA DÜNYASI  bloğunu incelemenizi tavsiye ederim harika çalışmaları var.

Evalarımı oğlumun eğitimi için değerlendirmeye karar verdim ve çalışmalara başladım. Tabi bu çalışmalar Emin uyuduğunda gece oluyor :) aksi halde ne mümkün ortalık kalkar iner ve sağlam parça zor kalır :) .
Sonuç olarak çok eğlenceli ve güzel oldu. Oğlum içinde oldukça faydalı oldu.


Bu görülen çalışma aslında bir tren. Üç vagonunda rakamlar var. Dairler , Kare , Dikdörtgen , Üçgen geometrik şekillerini kullandım. Hem şekilleri ve rakamları öğreniyor hemde renkleri tanıyarak şekiller oluşturmaya çalışıyor. Bitmiş halini resimlemiştim fakat fotoğrafı bulamadım :)


Bu çalışma da ilk yaptığım çalışma. Oğlum ilk gördüğünde çok mutlu oldu  hemen düüüüüttt dütt sesleri çıkararak oynamaya başladı. Arabaları çok sever veledim. 


Buzdolabı ve tepsilerimiz artık asıl amaçlarını aşıp oyun alanı olarak hizmet vermeye başlamıştır :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )