19 Aralık 2013 Perşembe

FİKRİ MÜHİMDEN BREATHE RİGHT TANITIM KAMPANYASI


 Geçen ay Fikri Mühimin hazırlamış olduğu BREATHE RİGHT kampanyasına katılımcı olmuştum. Güzel bir kutunun içerisinde bu ürünleri  gönderdi. Hakikaten çok güzel bir ürün , kullandım ve memnun kaldım. Geldiği günde burun tıkanıklığım vardı isabet oldu. Gece burnumun üzerine yapıştırıp yattım, bebekler gibi uyumuşum. Herkese tavsiye ederim.


 Çevreme numunelerinden dağıttım. Büyük kutu bana ait :))) . Mıknatıs çerçeve, içerisinde çok anlamlı bir resim ile buzdolabımı süslüyor.
Resimde görüldüğü gibi paketin içerisinden her biri bu şekilde ambalajlı çıkıyor. 


  Solunum yolları tıkanık olduğunda bunu kullanın rahat rahat nefes alın. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )