14 Ağustos 2012 Salı

DUA



Kalbim bir garip buruk bu gece,

Evlat hasreti ile yananlara hayırlı evlatlar diliyorum,
Sevdiklerine hasret içinde olanlara hayırlı kavuşmalar diliyorum
Sıkıntıları içinde boğulanalra Yüce Rabbimizden ferahlık çıkış yolu diliyorum
Evi hzursuz olanlara huzur diliyorum
İşi olmayanlara hayırlı işler nasip olmasını diliyorum
Sağlığı sıkıntıda olanlara acil şifalar diliyorum
Cümle müslümanın günahlarının af edilmesini diliyorum
Şaşırmışların hidayete ermesini diliyorum
Ölmüşlerimize Rahmet diliyorum

Allah cümlemizi şaşkınlıktan-yalandan-kötülükten korusun. Allah evlatlarımızı analı babalı büyütsün.


Amin

2 yorum:

  1. merhaba, mailinizi bugün gördüm. blogunuzu da ilk defa ziyaret ediyorum.adresiniz yazarsanız çok sevinirim.hoşçakalın

    YanıtlaSil
  2. izlemeye aldım hayırlı cumalar dilerim..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )