29 Ağustos 2012 Çarşamba

Bardaklaşma Etkinliği 2 hediyelerim.. :-)

Madam Dö Gonç'un düzenlemiş olduğu bardaklaşma etkinliğinde eşim  Gülnurun İncileri olmuştu. Bu pazartesi hediyelerime kavuştum. Açmadan hemen ofiste resimledim.

Ve paketleri açma sevinciyle hediyelerimle buluştum... :-)
 Her paketin içinde ayrı bir not vardı. Hepside çok hoş...
Bu mama kaşık seti ile oğlumu besleyeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum...

Gülnur'un bu sözüne bayıldım.


Karanfilli güzel bardağım...
Ve bardağın içinden çıkan nefis içecekler.
 Hepsini bu güzel bardağımda afiyetle içeceğim inşallah... :-)

Bu etkinliği düzenlediği ve tanışmalara sebep olduğu için Madam Dö Gonç'a  ve güzel hediyeleri için Gülnur'a Teşekkür ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )