15 Ocak 2016 Cuma

Sağlıklı yaşam için söyleyeceklerim var....



Bugün sizlerle aylar önce karşılaştığım harika bir sayfayı paylaşacağım. Çok kilo almam nedeniyle internette sürekli araştırma yapıyordum ve bu muhteşem sayfayla karşılaştım. Aslında adı diyet fakat sayfa dengeli beslenme noktalarını öğretiyor ve kötü içeçeklerin yerine çok güzel sağlıklıklı içeçek tarifleri veriyor. Beslenme dışında birçok konuya da ayrıca değiniyor. Sitede yok yok desem yeridir. Arzu hanımı tanıdıktan sonra beslenme tarzımda inanılmaz değişiklikler yaşadım ve kendimi daha iyi hissettim. Aç kalmayarak nasıl olması gereken kiloya inilebileceğini öğrendim. Allah Arzu hanımdan razı olsun. Bütün bu paylaşımları gönüllü yapıyor ve sorulan sorulara cevap veriyor. Buralardan öğrendiğim bilgilerle 6 kilo vermiştim ve hiç zorlanmadım. Tabi ayağım burkulup sürekli yatınca verilenler geldi çünkü sıkıntıdan habire yedim :(((( Ne yapayım annemde çok güzel yiyecekler yapmıştı. Olsun moralimi bozmayarak yeniden düzenime geçtim, inşallah sağlıklı bir kiloya yeniden geleceğim. Asıl sorunum kiloda değil  , karaciğerimin sağlığına kavuşması. Karaciğeri düzeltmek içinde kilo vermek ve spor yapmak şart. Bana verilen doktor reçetesi bu......Doktorumun bana dediği tek cümle "yiyeceklerini yarıya düşür,abur cubur yok ve bol bol yürü , bol bol su iç.

Sağlıklı karaciğer = sağlıklı beden :)

Linkler Aşağıda , Tıklayı Ziyaret Edebilirsiniz.

Face Book Sayfası : https://www.facebook.com/DiyeteBasliyorum/?fref=ts

 











Sevgiler,
kirmizipapuc.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )