28 Mayıs 2015 Perşembe

KAPI YANI AYAKKABI PASPASI YAPIMI VEYA ÇOK AMAÇLI FOLYO PASPAS


Koridorumun girişi halı kaplı. Daha önce portmantonun önüne pvc masa örtüsünü katlayıp seriyordum. Puset ve ayakkabılarımızı koymak için iyi oluyordu fakat zaman geçtikçe gözüme çok itici geldi. Bu elyaflı folyoları ocak çevresindeki duvarı kaplamak için almıştım. Yağ sıçradığında duvarım kirlenmesin diye almıştım.

Bir gün düşünüyorum buraya ne olur , sağlam birşey olmalı filan derken gözüme oğlumun oynadığı kutu takıldı. Kutuyu bir güzel açtım etrafını iyice bantladım. Sonra bu elyaflı folyo ile kapladım. Kaç aydır kullanıyorum hem temiz duruyor hem yıpranmıyor. Halıları süpürürken üzerini rahatça süpürüyorum siliyorum. Paston pusete ve ayakkabılarımıza tapulu alan olmuş oldu.

Gereken Malzemeler:

1-2 rulo elyaflı folyo = 3,5 TL.
Şeffaf Koli bandı = 1 - 2 TL
Makas = Evden :)
Karton kutu = Marketten :)






Sevgiler,

2 yorum:

  1. hımmm, güzel olmuş iyi fikir, ellerine sağlık. Ama çok parlargöz yorar gibime geldi. :) Desenli( güllü,çiçekli,hasır görünümlü) yapışkanlı kağıtlardan da olabilir,birde öyle denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerine şeffaf pvc ( masa örtüsü) seriyorum göz almıyor . Evet yapışkanlı kağıtlarda iyi çözüm. İçeride hem halı kirlenmiyor hemde daha rahat düzen oluyor.

      Sil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )