1 Ağustos 2013 Perşembe

FİKRİ MÜHİMDEN HEDİYEMİZ ( HUGGİES ERKEK BEBEKLER İÇİN BEBEK BEZİ )


Huggies Gold bebek bezi bizim baş tacımız olmuştu. Oldukça memnunum. Hem organik hem kaliteli hemde oldukça ekonomik. Huggies yine çok hoş bir yenilik yapmış Erkek ve Kız bebeklere özel ayırı ayrı bez üretmiş. Oğlumda denedim memnun kaldım. Sızdırmıyor , sarkmıyor , rahatsız etmiyor. Fikri Mühime ve Huggis'e teşekkür ediyorum.

Bu şirin kutu oğlumun kitaplarına ev sahipliği yapıyor :-))

Kutunun İçerisinden çıkanlar
İndirim kuponları , 4 adet bez , Çerçeve mıknatıs , tanıtım broşürü.
Huggies Defterimiz

Erkek bebeklere özel bez

Not: Annelere tavsiye ediyorum. Güvenle kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )