22 Haziran 2013 Cumartesi

Bir Keyifsizlik Hasıl Oldu....




Son zamanlarda hayli sıkılır oldum. Ne bilgisayara dokunmak istiyorum , ne telefonumu görmek istiyorum , blogla ilgilenemiyorum , facebook yorucu geliyor. Ne oluyor bana çözemedim. İnanın blogu silesim bile geliyor.  :-( 

Tamamen reel yaşama dönüp sosyal olma istiğim artıyor. Sabah uyanayım oğlumla ve eşimle güzel kahvaltı yapayım. Sonra oğlumu anneme bırakıp işe gelip ne kadar iş varsa bitireyim. Akşam olunca arkadaşlarla veya akrabalarla buluşalım , bazı zamanlar yemeğe çıkalım. Hafta sonlarını oğlumu neşelendirerek , gezdirerek geçirmek istiyorum. Saat 21:00 dan sonra kitabım elimde sessiz ortamda sindire sindire okumak istiyorum.

Sanal olana tuhaf bakmaya başladım. Gazete,kitap ve diğer faydalı bilgiler dışında interneti görmek bile istemiyorum.  Bilgi kaynağı olan kısımları hariç diğer kısımları gözüme basit görünüyor sanki. Ben mi abartıyorum bilemiyorum, yada tatil ihtiyacım var dinlenme zamanım gelmiş olabilir. :-(

1 yorum:

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )