4 Şubat 2012 Cumartesi

MERAKIM SONUCU MİMLENDİM ( ÇANTA )


Sağolsun Dün kelebek gibi beni mimlediği için bu postu hazırladım. Aslında biraz daha çanta vardı fakat atılmak ve verilmek üzere ayrıldı. Bu kadarını çektim. Çantalar görüldüğü gibi tamamen sade. Yeni bebekle kendimide yenilemek istiyorum. İnşallah bu sene dolabımda baya bir yenilik olacak. Eşarplar, aksesuarlar, kıyafetler hayli bir değişikliğe uğrayacak. Hatta ve hatta evim bile.. Az öz hoş şeyler olacak inşallah... Fazla kalabalıktan sıkıldım. Yenilikleri vakti geldiğinde zaman zaman burdan payalaşacağım inşallah.


* Bu aralar bloguma pek uğrayanda yok :-(

6 yorum:

  1. Ben varımki burda =) Sade ama hoş çantalar.Değişiklikleri merakla bekliyorum canım =)

    YanıtlaSil
  2. Biliyor musun fazlaliklar insani bunaltiyor, birseyler azalinca rahatlik hissi geliyor bana mesela :) Insallah sende istedigin gibi degisikliklerini yaparsin ;)

    Ilk mimdi sanirim bu, devamida gelecektir mutlaka...

    Bu arada sen 700. olarak takibe alansin gibi görünüyor ama dün daha 700 olmadan da sen zaten vardin bende, anlamadim gitti :S
    700. izleyici yeni blogcu olursa Header yapacagim ve Reklam panosunda yer verecegim demistimde, Reklamda zaten vardin o nedenle Headerini yaparim :) Belirli bir resim var mi Headerda olmasini istedigin? (Sekil, resim belirtirsen o yönde birsey olur, yahut blogun ismine uygun mu birseyler olsun..?)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izleyicindim ama listemde gözükmüyordun bende anlamadım. Acaba unuttum mu yoksa silindimi bilemiyorum diyerek yeniden izleyicin oldum kabul etti. 700. olup ödül kazandığıma sevindim :-)
      Bir logo henüz tasarlayamadım. Aslında bu siteyi bebitomu düşünerek yapmıştım. Ona kırmızı patik veya ayakkabı alınca onu logo kullanacaktım fakat onuda ne hikmettir bulamadım. Kırmızılar çoğunlukta kızlara tasarlanmış. Sağdaki patik ayakkabılar gibi mesela...Galiba logo değişip annesinin kırmızı papuclarına dönecek bilemiyorum :-) ( Site isminide değiştirmek çok zor artık ) İstersen isme uygun bişeyler tasarlayabilirsin.

      Sil
  3. Merhaba.. uğrayan yok demişsin.. ben uğradım uğramışkende yaziim dedim.. :) Hayırlı doğumlar dilerimm.. Bizede beklerim

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )