25 Kasım 2011 Cuma

Meleğim sağlıklıymış Allah'a şükürler olsun.

Biraz önce doktorumuzdan geldik. Günlerdir içimi kemiren sağlıklımı - sağlıksızmı sesleri beğnimden kesiliverdi Allah'a şükür.  İlk ikili testimizin sonucu kötü çıkmıştı malesef . Geçen hafta doktora gittiğimizde üçlü test yapıldı. Bugünde sonucu almaya gittim. Şükürler olsun bebişim sağlıklı. İyiki doktorumu değiştirmişim. Allah herkesin evladına sağlık versin, evladı olmayanlara hayırlı evlatlar nasip etsin, bütün hamilelerin yardımcısı olsun. (AMİN)

Sevgiler,
Bana dua edin arkadaşlar.

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa:)
    sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen..
    bende beklerim sayfama..
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim. Sayfanı ziyaret edeceğim inşallah. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )